loading...
فار30 بلاگ | Far30Blog.Ir
حمید بازدید : 277 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

خودم قبول دارم کهنه شده ام

 آنقدر کهنه ، که می شود روی گرد و خاک تنم یادگاری نوشت

بنویس و برو . . .

(pishvazha.ir)

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

رفتن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها

دل از این هاست که تنــهاست نه از فاصله ها

گر چه دیگر هــمه جا پـر ز جدایــی شده است

مشکل از طاقـت دلـــهاست نــه از فاصـــله ها . . .

.

.

.

ما اسیر غم و اصلا غم ما نیست ترا / با اسیر غم خود رحم چرا نیست ترا

گر ز آزردن من هست غرض مردن من / مردم ، آزار مکش از پی آزردن من . . .

.

.

http://pishvazha.ir/

.

دخترک رفت ولی زیر لب این رامیگفت:

“اویقینا پی معشوق خودش میآید!”

پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود:

“مطمئناکه پشیمان شده برمیگردد!”

عشق قربانى مظلوم “غرور”است هنوز . . .

.

.

.

پیامک جدید عاشقانه

وقتی چشمانم را روی هم میگذارم

خواب مرا نمیبرد ، تو را می آورد ، از میان فرسنگها فاصله . . . !

.

.

.

چیزی ویرانگرتر از این نیست

که دریابیم فریب همان کسانی را خورده‌ایم که باورشان داشته ایم . . .

.

.

.

دلم می خواست زمان را به عقب باز می گرداندم

نه برای اینکه آنهایی که رفتند را باز گردانم

برای اینکه نگذارم بیایند . . .

.

.

.

متن عاشقانه زیبا

دوستی را که چشم انتخاب کند ، ممکن است محبوب دل نشود

ولی آن را که دل انتخاب کند ، بی گمان نور چشم خواهد شد . . .

.

.

.

تنهایی قشنگ‌ترین حس دنیاست

چون برای داشتنش نیاز به هیـــــچ‌ کـــــس نداری . . . !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 390
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 800
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 11,992
  • بازدید سال : 58,722
  • بازدید کلی : 808,103