loading...
فار30 بلاگ | Far30Blog.Ir
حمید بازدید : 1863 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)

http://tehroni98.persiangig.com/far30blog/pouya-bayati/pouya-bayati.jpg

ارسال کد به: 7575

نام آهنگ : نیایش

اثری از : پویا بیاتی

قیمت : 2500 ریال

اعتبار : 30 روز

رده : موسیقی

کد آهنگ : در ادامه مطلب ...

جز تو که دنیـــامو بغل کردی
حال منو هیشکی نمی پرسه
من با تو از هیچی نمی ترسم
هـر جا تو باشی من دلــم قرصه
اندازه ی دریـا عطـش دارم
این سینـه اقیـانوس آشوبه
امشب بزار از اشک خـالی شم
من عاشقم گریــه واسم خوبه
من با تـــو دوران خوشی دارم
 دل چسب حس لحظــه ی دیدار
هر وقت دیدی جونــمو میخوای
دستت رو از رو قلـب من بردار
من تازه فهمیدم تو کی هستی
قلبـم داره دنبــال کی میــره
بیـــن من و آغــوش پـر مهـرت
این عشـقه که تصمیم می گیره
من که میخوام اونی باشم که تو میخوای
نمیتونم
نمیشه
سخته
نگاه کن
دستم خالیه
هیچ تکیه گاهی نیست
...
کمکم کن

پخش آنلاین آهنگ در ادامه مطلب ...


کد آهنگ: ٤٤١٥٧٤٨ - قطعه دوم : ٤٤١٥٧٤٩ 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 390
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 800
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 12,047
  • بازدید سال : 58,777
  • بازدید کلی : 808,158